Συμφέρει να αγοράσω μεταχειρισμένη ταμειακή;

Όχι. Σύμφωνα με τον νέο νόμο, η μεταπώληση ταμειακής μηχανής δεν επιτρέπεται.

Είναι μια φθηνή ταμειακή μηχανή ιδανική αν έχω μικρό τζίρο; Πώς να επιλέξω ταμειακή μηχανή;

Η επιλογή της ταμειακής μηχανής δεν πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τον τζίρο, αλλά με βάση τη μέση ημερήσια χρήση της. Για παράδειγμα, ένα μικρό κατάστημα που κόβει κατά μέσο όρο 300 αποδείξεις ημερησίως, με μέσο όρο 4€, έχει τζίρο 1.200€. Αντίστοιχα, ένα κοσμηματοπωλείο που κόβει 4 αποδείξεις των 300€ έχει πάλι ημερήσιο τζίρο 1.200€. Στις δύο αυτές περιπτώσεις, παρ’ όλο που ο τζίρος είναι ο ίδιος, οι απαιτήσεις για τις ταμειακές μηχανές είναι πολύ διαφορετικές.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, και αφού αναλύσουμε τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας, θα σας προτείνουμε την πιο οικονομική ταμειακή μηχανή σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Επίσης, αν επιθυμείτε, θα σας παρουσιάσουμε ένα σύνολο ταμειακών μηχανών που καλύπτουν τις ανάγκες σας και σας προσφέρουν κάποιες επιπλέον λειτουργίες που θα κάνουν τη δουλειά σας ευκολότερη.

Σε τι διαφέρουν οι ακριβές ταμειακές μηχανές από τις φθηνές;
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τιμή της ταμειακής μηχανής είναι κυρίως οι προδιαγραφές (απαιτήσεις ανάλογα με τη χρήση της ταμειακής) και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά. Επίσης, άλλοι παράγοντες είναι η ποιότητα και τα υλικά κατασκευής.
Πόσο συχνά χρειάζεται να γίνεται αλλαγή του μελανιού στις καινούργιες ταμειακές μηχανές;
Οι καινούργιες ταμειακές διαθέτουν θερμικούς εκτυπωτές που, με σωστή χρήση, δεν θα χρειαστεί ποτέ να αντικατασταθούν.
Υπάρχουν ταμειακές μηχανές που μπορούν να συνδεθούν με άλλες συσκευές;
Υπάρχουν ταμειακές που μπορούν να συνδεθούν με ζυγαριά, με barcode scanner, με συρτάρι, με έξτρα οθόνη, πληκτρολόγιο ή tablet. Επίσης, μπορούν να συνδεθούν με ηλεκτρονικό υπολογιστή για τη μεταφορά αρχείων από την κάρτα μνήμης ή με εμπορικά προγράμματα.
Υπάρχει ταμειακή μηχανή ιδανική για υπαίθριο εμπόριο;
Υπάρχουν ταμειακές μηχανές κατάλληλες για υπαίθριο εμπόριο. Καταρχάς, για χρήση σε υπαίθριο εμπόριο, πρέπει να έχει έγκριση φορητής ταμειακής. Επίσης, πρέπει να έχει μεγάλη αυτονομία η μπαταρία για περισσότερες αποδείξεις, μικρό μέγεθος και βάρος, αλλά και στεγανότητα. Επίσης, αρκετές φορητές ταμειακές μηχανές διαθέτουν φορτιστή αυτοκινήτου 12V.
Έχω μια ταμειακή μηχανή με μπαταρία και μεγάλη αυτονομία. Μπορώ να τη χρησιμοποιήσω σε λαϊκή αγορά;
Όχι, καθώς σύμφωνα με τον νόμο, οι ταμειακές μηχανές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις λαϊκές αγορές πρέπει να είναι εγκεκριμένες για υπαίθριο εμπόριο.
Αν χάσω το βιβλίο της ταμειακής μηχανής, πώς μπορώ να πάρω άλλο;
Αρχικά, πρέπει να καταβάλετε κάθε δυνατή προσπάθεια για την εύρεσή του, καθώς υπάρχει πρόστιμο. Αν παρ’ όλα αυτά δεν καταστεί δυνατό να βρεθεί, πρέπει να κάνετε μια δήλωση απώλειας στη ΔΟΥ. Στη συνέχεια, αφού έχει πληρωθεί το πρόστιμο, προσκομίζετε το αποδεικτικό πληρωμής στο κατάστημα αγοράς της ταμειακής μηχανής για την επανέκδοσή του.
Εάν χρωστάω σε ΟΑΕΕ ή στη ΔΟΥ, μπορώ να αγοράσω ταμειακή μηχανή για κάποιο νέο κατάστημα;
Ναι. Μπορείτε κανονικά να αγοράσετε ταμειακή μηχανή για το νέο κατάστημα, καθώς δεν χρειάζονται ενημερότητες, και η θεώρηση πλέον γίνεται ηλεκτρονικά.
Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω όταν αγοράσω ταμειακή μηχανή; Πρέπει να δηλωθεί στην εφορία;
Όταν θα παραλάβετε την ταμειακή μηχανή, αυτή θα είναι ενεργοποιημένη, και θα μπορείτε άμεσα να τη χρησιμοποιήσετε. Κάθε νέα ταμειακή μηχανή πρέπει να δηλωθεί ηλεκτρονικά και στο ΑΦΜ σας εντός δέκα (10) ημερών.
Έχω παραλάβει κάποιο προϊόν, αλλά είναι ελαττωματικό. Τι μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση;

Το σύνολο των προϊόντων που αποστέλλονται ελέγχονται για τυχόν βλάβες και ελαττώματα κατά την παραγωγή τους, ωστόσο δεν μπορεί να αποκλειστεί 100% η πιθανότητα ελαττώματος.

Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2310512708. Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί μας θα σας βοηθήσουν να επιλύσετε το πρόβλημα εάν είναι κάτι που μπορεί να επιλυθεί. Σε διαφορετική περίπτωση, εάν το πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί από εσάς, θα σας ενημερώσουν για τη διαδικασία επιστροφής του προϊόντος στο κατάστημά μας. Περισσότερες πληροφορίες για την πολιτική επιστροφής προϊόντων μπορείτε να βρείτε στους όρους χρήσης.

Προσπαθώ να εγκαταστήσω το προϊόν που παρέλαβα, αλλά αντιμετωπίζω δυσκολίες. Πώς μπορώ να έχω τεχνική βοήθεια;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποια δυσκολία στην εγκατάσταση ή χρήση του προϊόντος που έχετε αγοράσει, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2310512708 για να σας βοηθήσουμε άμεσα και δωρεάν. Για προβλήματα και πληροφορίες, μπορείτε να καλείτε Δευτέρα-Παρασκευή ή μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημά μας τις ίδιες μέρες από τις 09:00 μέχρι τις 16:00.

Για προβλήματα έκτακτης ανάγκης, μπορείτε να καλείτε καθημερινά (7 ημέρες την εβδομάδα) από τις 09:00 μέχρι και τις 00:00.

Αντιμετωπίζω κάποιο τεχνικό πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε ξαφνικά. Τι μπορώ να κάνω για αυτό;

Εάν παρουσιαστεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα, καλέστε μας στο 2310512708, και οι τεχνικοί μας θα σας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσετε. Εάν το πρόβλημα που σας παρουσιάστηκε απαιτεί την επισκευή του προϊόντος ή την αντικατάστασή του, θα σας ενημερώσουν για τη διαδικασία που θα ακολουθήσετε. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στους όρους χρήσης.

Για τεχνική υποστήριξη, μπορείτε να καλείτε καθημερινά (7 ημέρες την εβδομάδα) από τις 09:00 μέχρι και τις 00:00.

Μενού